Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Promocja Funduszy norweskich i EOG w magazynie PKP Intercity „W podróż” w 2018 i 2019 r. 

W okresie lipiec-październik, grudzień 2018 roku oraz styczeń-marzec 2019 roku Fundusze norweskie i EOG były reklamowane w magazynie pokładowym narodowego przewoźnika PKP Intercity „W podróż”.

Dystrybucja drukowanej wersji magazynu miała miejsce w pociągach Pendolino, Express Intercity i Intercity, a także w Centrach Obsługi Klienta PKP Intercity (Warszawa Centralna, Gdańsk, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań) i punktach InfoDworzec (Bydgoszcz, Gdynia, Gdańsk, Katowice, Kraków, Wrocław, Warszawa Centralna, Warszawa Zachodnia, Warszawa Wschodnia).

Magazyn jest dostępny także w wersji elektronicznej na stronie: www.intercity.pl

Napis na białym tle: Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej

Artykuły:

Kampania promująca III edycję Funduszy norweskich i EOG w telewizji, radiu, internecie i prasie we wrześniu 2020 r.

Spoty

Film promocyjny

Wersja z audiodeskrypcją

Spot radiowy (MP3 1 MB) - transkrypcja do spotu (DOCX 16 KB)

Wybrane artykuły prasowe

Kampania Ambasady Norwegii promująca Fundusze norweskie i EOG w warszawskim metrze w grudniu 2020 r.

Opis filmu  (PDF 323 KB)

Promocja Funduszy Norweskich i EOG w magazynie pokładowym PLL LOT Kaleidoscope 

W listopadzie 2022 roku Fundusze Norweskie i EOG promowały się w magazynie pokładowym narodowego przewoźnika PLL LOT „Kaleidoscope”. Celem promocji było upowszechnienie wiedzy na temat Funduszy za pośrednictwem kolejnego kanału komunikacji. 

Nakład magazynu wynosi 35 000 egzemplarzy. Szacowana liczba czytelników to blisko 3 000 000 pasażerów LOT rocznie. Średnie czytelnictwo miesięczne to około 250 000 pasażerów. Magazyn jest dystrybuowany na pokładach samolotów linii lotniczych LOT (Klasa biznes, Klasa premium Klasa ekonomiczna), w czasie lotów czarterowych oraz w Business Lounge Warszawa: Polonez & Mazurek Business Lounge. 

Profil czytelnika odpowiada grupie docelowej Funduszy Norweskich i EOG.  

Reklama w Kaleidoscope to nie tylko dotarcie do pasażerów na pokładach, ale także, dzięki wersjom elektronicznym, szeroko poza pokłady. Magazyn w wersji elektronicznej (E–wydanie na www.lot.com) dociera do klientów, partnerów biznesowych i entuzjastów PLL LOT bezpłatnie, m.in. za pośrednictwem mailingu do subskrybentów newslettera oraz mediów społecznościowych. Magazyn jest dostępny także w wersji elektronicznej do pobrania na własne urządzenia. 

Artykuł nt. Zamku w Lidzbarku Warmińskim (PDF 232 KB) 

Reklama nt Funduszy Norweskich i EOG  (JPG 4 MB)